Foto Cikgu Aishah Lepas Hijab Menuai Kritik

Foto Cikgu Aishah Lepas Hijab Menuai Kritik
Sipayo.com – Cikgu Aishah pernah menjadi idola netizen di sosial media. Perempuan bernama asli Putri Aishah Sulaiman (21) ini mulai menjadi viral setelah mantan guru cantik yang sebelumnya mengenakan hijab ini, kerap dikaitkan dengan sepucuk surat cinta yang ditujukan kepadannya. Surat tersebut diduga berasal dari seorang wali murid yang ingin berkenalan dengannya.
Sebelumnya Putri Aishah pernah bekerja sebagai seorang guru sementara disalah satu sekolah umum di Kuala Lumpur, Malaysia. Dia bekerja disana hingga bulan Mei 2015. Dalam kesehariannya di sekolah, Cikgu Aishah mengajar pelajaran Bahasa Inggris.
Setelah mengikuti program reality show Dewi Remaja 2015 di Malaysia dan dia menjadi seorang finalis di acara tersebut, Putri Aishah akhirnya memutuskan untuk melepas hijabnya.
Gambaran sosok manis berhijab yang sebelumnya telah menjadi pujaan hati wali murid tersebut pun telah hilang. Kini dia telah bergannti dengan baju ketat dan rok pendek yang mempertontonkan lekuk tubuhnya.
Foto Cikgu Aishah mengenakan pakaian yang sangat ketat. Ditambah rok pendek terekam saat menghadiri sebuah acara yang bertemakan fashion week baru-baru ini di Kuala Lumpur sontak langsung mengundang kritik masyarakat Malaysia.
Foto Cikgu Aishah Saat Masih Berhijab (Twitter)